Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2010-11-26 11:01:55
    XVI seminarium pod tytułem "Second Life of Display"

    Na początku grudnia Business Ad Network i Gazeta.pl zapraszają na XVI seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Tematem spotkania będzie przyszłość reklamy w internecie, czyli Second life of display.

    Kto skorzysta na nadchodzących zmianach w reklamie display?Jacy nowi pośrednicy pojawią się na rynku? Jak realna jest prognoza, że do wydawców serwisów trafiać może tylko piąta część zarobionych pieniędzy?

    Tylko w ostatnich latach w nowe rozwiązania na rynku display zainwestowano 2,5 mld USD. Yield Optimizers, Creative optimization, Creative verification, Real Time Bidding, Demand Side Platform, Ad Exchange, Data Exchange - które z nowych "cudownych" rozwiązań z dziedziny technologii reklamy odmieni rynek, a które przeminie z wiatrem? W XVI Rewolucji w Komunikacji udział wezmą:

    - Jarosław Sobolewski, IABO nadchodzącej rewolucji: advertising ecosystem w USA, Europie, Polsce dziś i jutro.

    - Simon Bailey, OpenX Jak działają giełdy sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowych.

    - Karel Pavlícek, Bbelements & Invite CRM Czy ad servery umrą? Jak będziemy serwować reklamy w przyszłości.

    - Jerome Grateau, Google/Doubleclick Trendy i narzędzia na rynku reklamy display wg Google/DoubleClick.

    - Tom Jenen, Admeld O platformach reklamowych poprawiających efektywność monetyzacji odsłon oraz przychody wydawców.

    - Jakub Krzych, Adtaily Kiedy w procesie zamawiania i emisji reklam zniknie... człowiek.

     

    Spotkanie poprowadzą Michał Kreczmar, Gazeta.pl i Tomasz Pudlis, Business Ad Network.

    Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów.

    Data i miejsce spotkania: 2 grudnia, godz. 10.00, siedziba Agory, ul. Czerska 8/10.

    Więcej o konferencji: www.rewolucjawkomunikacji.pl i na www.ban.pl

    Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do rejestracji: konferencja@ban.pl

    Z powodu ograniczonej liczby miejsc zastrzegamy wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.

    ***

    Projekt seminariów ,,Rewolucja w komunikacji" realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy - specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.