Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2012-04-02 09:28:41
    Wyniki Badań IAB Adex Q3 2011

     

    Tendencja wzrostowa na rynku reklamy on-line wciąż się utrzymuje – według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC. W III kwartale ub.r. wartość polskiej reklamy internetowej wyniosła 453 mln zł. To o 22,1 proc. więcej niż rok wcześniej.

    W III kwartale 2011 roku z najpopularniejszych typów reklamy w polskim internecie największe wzrosty wartości w skali roku zanotowały ogłoszenia i SEM, a największy spadek - reklama behawioralna.

    Natomiast wśród sektorów gospodarczych najbardziej swoje wydatki e-reklamowe zwiększyły branże handlowa i zajmująca się czasem wolnym. Za to sporo mniej niż rok wcześniej na marketing w sieci przeznaczyły podmioty z sektora edukacyjnego, a minimalnie mniej - firmy motoryzacyjne, telekomunikacyjne oraz z branży komputerów i sprzętu RTV.

    Szczegóły na stronie IAB:

    http://www.iabpolska.pl/index.php?mnu=93&id=297

    lub w dokumencie:

    Raport IAB AdEx Q3 2011 - wersja dla mediów (.pdf 790 KB)