Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2012-04-02 15:22:38
    Witryna LinkedIn jest już otwarta w języku polskim

     

    Ułatwia kontakty i współpracę specjalistom kraju o najbardziej wydajnej gospodarce w Europie

    Warszawa, Polska 2 kwietnia 2012 -- LinkedIn, największa na świecie sieć profesjonalistów licząca ponad 150 milionów użytkowników na świecie, uruchomiła swoją witrynę w wersji polskiej.

    Ponad pół milliona użytkowników w Polsce oraz osoby, które dołączą teraz do LinkedIn, będą mogły wybrać wersję w języku polskim na swojej stronie głównej. Polska jest centrum rozwijającej się przedsiębiorczości i profesjonalizmu w Europie, zachowując przodującą pozycję gospodarczą w regionie od początku światowego kryzysu gospodarczego w roku 2008.[1]

    Udostępnienie LinkedIn w wersji polskiej oznacza, że uczestnicy sieci mogą z niej korzystać w celach zawodowych i handlowych z większą swobodą komunikacji, współpracy oraz możliwością wymiany informacji zawodowych w języku ojczystym.

    Ariel Eckstein, Dyrektor Naczelny LinkedIn w Europie, zauważył: "Polska przoduje gospodarczo w Europie, a uruchomienie sieci LinkedIn w wersji polskiej wzbogaci doświadczenie zawodowe jej użytkowników i rozszerzy wpływy polskich profesjonalistów".[2]

    Trzy główne branże reprezentowane obecnie przez polskich użytkowników LinkedIn to:

    • informatyka i usługi oprogramowania
    • bankowość
    • telekomunikacja

    Polska wersja uruchomiona po wersjach w języku czeskim, holenderskim, szwedzkim, rosyjskim, rumuńskim i tureckim, które wprowadzone były w ubiegłym roku, odzwierciedla nieustające zaangażowanie LinkedIn na rynku europejskim. Oprócz polskiej, siedemnastej wersji językowej, sieć LinkedIn działa w wersji angielskiej, francuskiej, niemieckiej, indonezyjskiej, włoskiej, japońskiej, koreańskiej, malejskiej, portugalskiej, rumuńskiej, rosyjskiej, hiszpańskiej, szwedzkiej, tureckiej, czeskiej i holenderskiej.