Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2014-07-07 11:40:05
    Szkolenie "LinkedIn w komunikacji marki"

    BAN.pl wspólnie z Socjomania.pl zapraszają na szkolenie, które dotyczyć będzie skutecznej komunikacji marki w LinkedIn. To wyjątkowa okazja, by poznać gruntowną i praktyczną wiedzę niezbędną firmom, które chcą efektywnie zaistnieć w profesjonalnej społeczności.

    Przejdź do rejestracji i otrzymaj zniżkę (-5%) dla partnerów BAN.pl – wystarczy, że podczas rejestracji w polu "Skąd dowiedziałeś się o szkoleniu?" wybierzesz "Inne" i wpiszesz "BAN.pl".

    Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu:

    • Przekazujemy wyłącznie sprawdzoną i przydatną wiedzę, przygotowaną z myślą o uczestnikach szkolenia, którzy potrzebują określonych kompetencji do realizacji swoich zawodowych celów.
    • Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa w kursie, to pomaga w zdobywaniu wiedzy.
    • Szkolenie prowadzą eksperci - praktycy, którzy na co dzień zajmują się omawianymi tematami.
    • Kameralna atmosfera, małe grupy i bezpośredni kontakt z prowadzącymi.
    • Każdemu uczestnikowi przysługuje 1 godzina indywidualnych konsultacji z osobami prowadzącymi warsztaty.
    • Przystępna cena - w porównaniu do innych szkoleń dostępnych na rynku, nasza oferta przedstawia się bardzo konkurencyjnie!

     

    Szkolenie składa się z V części w których uczestnik pozna zarówno możliwości serwisu, jak i będzie miał okazję zastanowić się nad strategią działania swojej marki. Autorami programu są: zespół Socjomanii oraz Ban.pl - wyłączny przedstawiciel LinkedIn w Polsce odpowiedzialny za część szkolenia poświęconą reklamie.

    Dzięki szkoleniu zdobędziesz wiedzę o:

    • Nowych trendach, jakie towarzyszą rozwojowi biznesowych relacji w ramach serwisu społecznościowego LinkedIn.
    • Budowaniu profesjonalnego wizerunku personalnego w social media oraz sposobach na nawiązywanie relacji z innymi.
    • Dobrych praktykach w relacjach B2B za pośrednictwem LinkedIn.
    • Efektywnym wykorzystywaniu możliwości technicznych i komunikacyjnych serwisu.
    • Jak dobrać publikowany content, o czym pisać, jak pisać, by się „przebić”, gdzie warto docierać i jak te adekwatne grupy dyskusyjne odnaleźć.
    • Jak wykorzystać potencjał reklamowy w serwisie LinkedIn.

    Do kogo skierowane jest szkolenie?

    Szkolenie dedykujemy przede wszystkim osobom, którym zależy na budowaniu relacji w obszarze B2B, a w szczególności:

    • specjalistom ds. PR,
    • pracownikom agencji Public Relations
    • pracownikom działów marketingu
    • kadrze menadżerskiej i osobom prywatnym
    • osobom zajmującym się wolnymi zawodami

     

    Szkolenie poprowadzi Ewa Betkier (dyr. sprzedaży w BAN.pl) oraz Katarzyna Młynarczyk (Socjomania.pl).