Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2014-03-28
    BAN/Mediacom z wyróżnieniem za kampanię Seata

    Kampania Seata, realizowana przez BAN/Mediacom, otrzymała wyróżnienie w cyklicznym konkursie IAB Creative Showcase. O wyjątkowości kampanii zadecydowało wykorzystanie nowatorskiej formy – Wonderwall. więcej...

  • 2014-03-13
    BAN partnerem Business Communication Forum 2014

    Już 27 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Konferencja poświęcona jest skutecznej komunikacji i jej znaczeniu w rozwoju biznesu. W trakcie konferencji wystąpi m.in. Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży BAN i Urszula Martyła z LinkedIn, które opowiedzą o skutecznej obecności marki w LinkedIn. więcej...

  • 2014-03-11
    Nowa baza mailingowa: BAN Affluent

    BAN wprowadził do oferty nowy produkt reklamowy – mailing do bazy Affluent, która zrzesza użytkowników o wysokim potencjale nabywczym. Ta wyjątkowa propozycja jest wzmocnieniem oferty BAN skierowanej do reklamodawcy chcącego trafić do prestiżowej grupy internautów premium. więcej...

  • 2014-02-17
    BAN.pl z wyróżnieniem w IAB Creative Showcase

    IAB Creative Showcase jest cyklicznym konkursem, w którym wyłaniane są najlepsze kreacje wykorzystywane przy kampaniach online w Polsce. BAN.pl otrzymało wyróżnienie za kreację BMW w edycji Q3 2013 konkursu. więcej...

  • 2014-02-04
    Rosnąca popularność Endomondo w Polsce

    Serwis Endomondo cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków. Obecnie zarejestrowanych jest ponad milion osób z Polski, a liczba ta każdego roku dynamicznie rośnie. Według badania Megapanel Gemius/PBI, w okresie od czerwca do sierpnia 2013 serwis odwiedziło niemal 300% więcej realnych użytkowników, niż rok wcześniej. więcej...

  • 2014-01-15
    MojeAuto.pl w BAN

    Do oferty BAN Style dołączył nowy serwis - MojeAuto.pl. To portal wertykalny traktujący o szerokiej tematyce motoryzacyjnej, z którego miesięcznie korzysta prawie półtora miliona internautów. więcej...

  • 2013-12-16
    Najmocniejsze marki globalne w LinkedIn

    LinkedIn jest serwisem przyciągającym przedstawicieli biznesu – jest dla nich źródłem wiedzy, narzędziem rekrutacyjnym, czy platformą wymiany wiedzy. Jakie są najmocniejsze, globalne marki w serwisie? Prezentujemy wybór najlepiej prowadzonych stron firmowych więcej...

  • 2013-10-15
    IAB obala mity reklamy internetowej

    Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów “Pogromcy mitów reklamy online” mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat. więcej...

  • 2013-09-30
    Multiscreening w BAN

    Oferta BAN została wzmocniona o multiscreening i skierowana jest do reklamodawców chcących dotrzeć do Internautów konsumujących zasoby sieci na kilku urządzeniach jednocześnie. Multiscreening BAN obejmuje odsłony tradycyjne i mobilne, a także przygotowanie kreacji oraz landing page dostosowanych do wymagań osobistych urządzeń przenośnych. więcej...

  • 2013-09-09
    Jak promować firmy w LinkedIn?

    Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży BAN.pl w Magazynie Online Marketing opowiada o możliwościach promowania firmy w serwisie LinkedIn. więcej...