Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2012-04-12 14:56:29
    Sieć BAN otrzymała certyfikat Standard Reklamy Display IAB.

    Certyfikat potwierdza zgodność publikowanych reklam ze standardami i zaleceniami dla reklamy display opracowane w IAB w 2011 roku.

    Certyfikat został stworzony z myślą o klientach tak, aby dzięki wspólnym standardom wymagań jakie kreacja powinna spełniać, mogła być wyemitowana u wszystkich, którzy stosują się do standardu. Wydawca czy pośrednik (jak Business Ad Network), który działa zgodnie ze standardem przyjmuje do emisji każdą kreację stworzoną zgodnie z tym standardem.

    - Uzyskany certyfikat potwierdza pozycję BAN jako rzetelnej firmy, działającej zgodnie z przyjętymi w branży najlepszymi praktykami. Od powstania sieci staramy się przestrzegać najlepszych standardów, a współpraca z serwisami premium szczególnie nas do tego zobowiązuje – mówi Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network.

    – Duże zainteresowanie tym certyfikatem jakie obserwujemy pokazuje dynamiczną standaryzację i rozwój reklamy displayowej w Polsce. Jestem przekonana, lista firm przestrzegających dokument będzie systematycznie rosła – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

    Do tej pory standardy zostały przyjęte przez 13 wydawców internetowych i sieci.