Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2014-02-04 15:56:00
    Rosnąca popularność Endomondo w Polsce

    Serwis Endomondo cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków. Obecnie zarejestrowanych jest ponad milion osób z Polski, a liczba ta każdego roku dynamicznie rośnie. Według badania Megapanel Gemius/PBI, w okresie od czerwca do sierpnia 2013 serwis odwiedziło niemal 300% więcej realnych użytkowników, niż rok wcześniej.

    Endomondo to społeczność ludzi aktywnych, którzy regularnie uprawiają sport. Do dyspozycji użytkowników jest serwis www, a także aplikacja na komórki. Oba te kanały wzajemnie się uzupełniają, oddając w ręce użytkownika kompleksowe narzędzie do rejestrowania i analizowania treningów, ale także rywalizacji ze znajomymi i innymi użytkownikami Endomondo.

    Polskie Endomondo rośnie w siłę, na co wskazuje kilka wskaźników. Przede wszystkim, liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła: w pierwszym kwartale 2013 polskich profili było niewiele ponad 350 tysięcy, natomiast pod koniec roku – przekroczyła 1 milion.

    Badanie Megapanel Gemius/PBI również wskazuje na znaczący wzrost ruchu w Endomondo. Serwis największą popularność zyskuje w okresie od wiosny do jesieni, kiedy aura dopisuje – w ubiegłym roku najefektywniej wypadł maj ze wzrostem rzędu 452% względem wyniku z odpowiadającego miesiąca 2012 roku.

    Endomondo wchodzi w skład oferty BAN Style. „Serwis oferuje reklamodawcom ciekawą i unikalną możliwość dotarcia do użytkowników nie tylko zainteresowanych tematyką sportową, ale przede wszystkim uprawiających sport.” – mówi Małgorzata Rzymska, Key Account Manager w BAN.pl – „Poza ofertą tradycyjnego display’u oraz reklamy mobilnej, dużą popularnością cieszą się rywalizacje sponsorowane. To forma konkursu, w którym użytkownicy stają w szranki i konkurują, by osiągnąć jak najlepszy wynik zbliżający ich do wygranej – to doskonały sposób, by powiązać produkt z aktywnością. Tego typu zabawy przyciągają do siebie tysiące uczestników – np. w rywalizacji Rebook wzięło udział ponad 24 tys. uczestników, natomiast w Intersport – prawie 19 tys.”.