Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2012-06-06 09:37:38
    Rekordy sieci Business Ad Network w marcu 2012

     

    Reklamy na naszych witrynach docierały w marcu 2012 roku do 7 053 551 realnych użytkowników - wynika z raportu Megapanel PBI/Gemius. Po raz pierwszy została przekroczona granica 7 milionów internautów, co daje ponad 36% populacji korzystającej z Internetu. Użytkownicy spędzili na stronach z reklamami BAN ponad 3 mln godzin odsłaniając je prawie 157 mln razy. Średni czas trwania odsłony wyniósł 58 sekund. Najczęściej odwiedzane przez internautów strony to główne witryny naszych właścicieli: wyborcza.pl – 23 odsłony na użytkownika oraz money.pl z prawie 19 odsłonami. Wskazuje to, że osoby korzystające z tych portali traktują je jako rzetelne portale informacyjne i nieodzowne źródło wiedzy o świecie i biznesie.

    Największy wzrost zanotowały nasze witryny lifestylowe – logo24.pl może się pochwalić wzrostem liczby użytkowników o ponad 93%, przy wzroście odsłon aż o 240%, zaś w przypadku iwoman.pl odsłony wzrosły o ponad 220% - z 1 338 615 w lutym do 2 950 617 w marcu 2012. Zwiększyła się też znacząco liczba użytkowników tej witryny – o ponad 37%. Od niedawna monetyzowany przez BAN serwis motocykl-online.pl pobił rekord oglądalności w marcu, zwiększając liczbę odsłon o prawie 230% miesiąc do miesiąca. O prawie 10% wzrosła również liczba użytkowników portalu favore.pl.

    Kolejnym rekordem w marcu może pochwalić się portal wyborcza.biz, który miał blisko 19 milionów odsłon, przy 16 milionach w lutym.

    Odsłony mobilne również zanotowały rekord i wyniosły 4 675 683. W ścisłej czołówce polskich portali mobilnych plasują się m.wyborcza.biz z 1 843 357 odsłonami oraz m.wyborcza.pl – 1 781 419 odsłon.

    Dane wg Megapanel PBI/Gemius marzec 2012