Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2010-01-14 14:36:42
    Partnerem technologicznym Business Ad Network został Smart AdServer

    Multiplatforma Smart AdServer dedykowana dla sieci mediowych stawia sobie za zadanie kompleksową i płynną obsługę procesu emisji reklam, raportowanie i analizę wyników kampanii oraz szybki pomiar zwrotów z inwestycji. Rozwiązanie wyróżnia:

    • możliwość płynnej wymiany formatów reklamowych statycznych na obraz video w tym samym oknie,
    • szybkie programowanie kampanii online (średnio 30 sekund),
    • precyzyjne targetowanie,
    • bogata biblioteka skryptów „rich-media”,
    • możliwość śledzenia „post-click tracking”,
    • monitoring oparty o statystyki dostępne w czasie rzeczywistym,
    • dostępność importu i eksportu media planów w formatach CSV/Excell,
    • podgląd na żywo procesu tworzenia kampanii na witrynie klienta,
    • kwartalny upgrade systemu.

    Umowa podpisana z Business Ad Network na dostarczenie usług dedykowanych dla sieci mediowych to drugi znaczący kontrakt Smart AdServer na rynku polskim, po zakończonej implementacji platformy adserwerowej dla wydawców na obsługę Axel Springer Polska.

    Wśród dotychczasowych klientów spółka Smart AdServer wymienia wielkie domy mediowe (jak choćby: Zed digital, Starcom, Mindshare, czy Universal McCann), a także grupę znaczących wydawców (MSD Global, Axel Springer, Wolters Kluwer, Canal +, La Vanguardia, i in.).

    Więcej o rozwiązaniach adserwerowych Smart AdServer na stronie: http://www.smartadserver.com