Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2013-12-16 11:38:30
    Najmocniejsze marki globalne w LinkedIn

    LinkedIn jest serwisem przyciągającym przedstawicieli biznesu – jest dla nich źródłem wiedzy, narzędziem rekrutacyjnym, czy platformą wymiany wiedzy. Jakie są najmocniejsze, globalne marki w serwisie? Prezentujemy wybór najlepiej prowadzonych stron firmowych

    Media społecznościowe dają wyjątkowe możliwości nawiązywania komunikacji marek z konsumentami. Nigdy wcześniej dialog firm z klientami nie był tak szybki, prosty i bezpośredni, co umożliwiły serwisy takie jak Facebook, Twitter czy LinkedIn. Ta ostatnia społeczność, wychodzi przed szereg, jeśli chodzi o reprezentantów biznesu – użytkownikami LinkedIn są głównie profesjonaliści.

    Komunikacja marek w LinkedIn wymaga dostosowania wysyłanych komunikatów do charakterystyki środowisk biznesowych. Badania wskazują, że profesjonaliści oczekują w LinkedIn innych treści, aniżeli spodziewaliby się na Facebooku czy Twitterze. Więcej o dobrych praktykach w LinkedIn pisaliśmy m.in. na łamach Nowego Marketingu czy Interaktywnie.com.

    Polskie firmy również doceniają LinkedIn, jako kanał komunikacji z konsumentami. Przykładami dobrze prowadzonych jest strona Comarch czy PZU. Warto także zwrócić uwagę na Przerwę Na Kawę (grupa dyskusyjna Raiffeisen dla użytkowników LinkedIn).