Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2013-09-30 15:53:45
    Multiscreening w BAN

    Oferta BAN została wzmocniona o multiscreening i skierowana jest do reklamodawców chcących dotrzeć do Internautów konsumujących zasoby sieci na kilku urządzeniach jednocześnie. Multiscreening BAN obejmuje odsłony tradycyjne i mobilne, a także przygotowanie kreacji oraz landing page dostosowanych do wymagań osobistych urządzeń przenośnych.

    „Zdecydowaliśmy o wprowadzeniu multiscreeningu w związku z coraz większym zainteresowaniem reklamodawców, a także większą skutecznością, która idzie w parze z serwowaniem reklamy na wielu ekranach” – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN – „Multiscreening pozwala dotrzeć do użytkownika w naturalnych dla niego okolicznościach i lepiej skupia uwagę, niż niekoherentna reklama”.

    Multiscreening to kolejna innowacja wprowadzona do oferty BAN. W ostatnich miesiącach wdrożono m.in. formaty dostosowane do tabletów czy wyszarzanie, które zwiększa efektywność serwowanych kampanii. „Bardzo mocny nacisk kładziemy na innowacyjność i atrakcyjność oferty serwowanej reklamodawcom” – mówi Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży BAN – „Jesteśmy siecią reklamy premium, dla której bardzo ważne jest, by najwyższa jakość dotyczyła zarówno treści serwowanych czytelnikom, jak i oferty reklamowej.”

    Zobacz Podgląd Swipe Rectangle

    Multiscreening w BAN [INFOGRAFIKA]