Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2012-02-16 15:21:02
    Business Ad Network partnerem marketingowym LinkedIn na polskim rynku

     

    Warszawa, 16 lutego 2012 – Od dziś Business Ad Network (BAN), wiodąca sieć reklamy w polskich serwisach internetowych premium i biznes, jest wyłącznym partnerem marketingowym LinkedIn w Polsce. LinkedIn to największy globalny serwis społecznościowy dla profesjonalistów, liczący ponad 150 milionów użytkowników na całym świecie, w tym ponad pół miliona w Polsce.

    BAN oferuje rozwiązania reklamowe LinkedIn firmom, które chcą promować swoje marki i prowadzić działania marketingowe z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi na LinkedIn.com. BAN zapewni klientom pełną gamę produktów marketingowych i rozwiązań reklamowych LinkedIn oraz pomoc w realizacji zleceń.

    - „Wspólnie z BAN oferujemy marketerom firm w Polsce łatwy dostęp do przystępnych i efektywnych form reklamy, kierowanych do konkretnej grupy odbiorców” - powiedział Fredrik Bernsel, Partner Director, LinkedIn, EMEA. – „Już ponad 500 tysięcy użytkowników w Polsce zaufało naszej sieci kontaktów i korzysta z niej w celach biznesowych - to wielka zaleta dla marek, które chcą dziś zaprezentować się w Internecie w odpowiednim kontekście i dotrzeć do określonych osób. Sieć BAN ma duże doświadczenie w realizacji działań marketingowych na serwisach internetowych z jakościowymi treściami, dlatego cieszymy się z nawiązania tej współpracy”.

    Profil użytkowników LinkedIn jest wyjątkowo atrakcyjny dla reklamodawców – użytkownikami sieci są przede wszystkim osoby na strategicznych, decyzyjnych stanowiskach, osiągające wyższe niż średnie dochody, a także osoby z wyższym i specjalistycznym wykształceniem, które korzystają z LinkedIn w celach biznesowych i są otwarte na nowe rozwiązania .

    - „LinkedIn to jedna z najwyżej cenionych globalnych marek w Internecie. Wybór BAN jako partnera LinkedIn w Polsce jest dla nas wielkim wyróżnieniem” - mówi Tomasz Pudlis prezes Sieci BAN. – „Misją naszej sieci jest dostarczanie najlepszych możliwych rozwiązań reklamowych i marketingowych klientom z obszaru biznes i biznes lifestyle. Rozwiązania sieci społecznej dla profesjonalistów, jaką jest LinkedIn, znakomicie uzupełniają naszą ofertę reklamową na portalach ekonomicznych”.

    Użytkownicy LinkedIn korzystają z serwisu jako źródła informacji i platformy wymiany wiadomości oraz nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych. To czyni LinkedIn atrakcyjnym dla marek, które chcą trafić ze swoim przekazem do zdefiniowanych grup odbiorców, wykorzystać wyjątkowy poziom personalizacji i specyfikę serwisu dzięki wachlarzowi dostępnych na LinkedIn narzędzi, takich jak wewnętrzna poczta[1], grupy LinkedIn [2] ( ponad milion do tej pory), ankiety [3] i odpowiedzi [4].

    Business Ad Network to reklamowy alians wydawców serwisów premium. BAN oferuje działania marketingowe na kilkudziesięciu serwisach internetowych z jakościowymi treściami, w tym: Money.pl, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz., ePrawnik.pl, Tokfm.pl, iWoman.pl , profesjonalnych serwisach prawno-ekonomicznych wydawnictwa C.H. Beck oraz z obszaru biznes lifestyle, jak: Menshealth.pl, Runners-world.pl i Logo24.pl

     

    [1] http://www.linkedin.com/static?key=about_inmail

    [2] http://learn.linkedin.com/groups/

    [3] http://www.linkedin.com/opensocialInstallation/preview?_ch_panel_id=1&_applicationId=1900

    [4] http://learn.linkedin.com/answers/