Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2014-04-09 11:34:06
    BAN z patronatem GIT Marketing 2014

    GIT to cykl konferencji poświęcony rynkowi interaktywnej rozrywki – tym razem wydarzenie poświęcone będzie zagadnieniom marketingowym. Podczas konferencji poruszona będzie tematyka brandingu mechanizmów rozrywki interaktywnej, gamifikacji i advergamingu czy lokowania produktu w grach. BAN objęło wydarzenie patronatem medialnym.

    Konferencja GIT Marketing 2014 odbędzie się 28 kwietnia 2014 roku w warszawskim Businessman Institute. Wśród najciekawszych tematów prelekcji należy wymienić:

    - „Gry jako narzędzie marketingowe – wprowadzenie”

    - „First Person Advertiser, czyli rynek gier oczami reklamodawcy”

    - „Jak należy promować gry mobilne obecne na wielu kanałach dystrybucji. Kilka wskazówek i praktycznych porad”

    - „Product placement w grach wideo”.

    Prelegenci zaproszeni do wystąpienia podczas konferencji GIT Marketing to reprezentanci firm takich jak Mindshare, Gamifi czy one2tribe.

    BAN jest patronem medialnym wydarzenia.