Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2014-03-28 15:26:14
    BAN/Mediacom z wyróżnieniem za kampanię Seata

    Kampania Seata, realizowana przez BAN/Mediacom, otrzymała wyróżnienie w cyklicznym konkursie IAB Creative Showcase. O wyjątkowości kampanii zadecydowało wykorzystanie nowatorskiej formy – Wonderwall.

    Kampania Seata była skierowana do przedsiębiorców, którzy mogli nabyć samochody z 2013 roku – nie płacąć VATu. Stworzona kreacja miała za zadanie przyciągnąć uwagę Internaty nietypową formą, która reagowała na ruch kursora - po najechaniu myszką na kafelek, ten poszerzał się, eksponując model samochodu. Co ważne, kreacja pozwoliła czytelnie zakomunikować ograniczoną czasowo ofertę, bez kompromisu w liczbie prezentowanych modeli Seata. Gwarantowało to, że każdy przedsiębiorca znajdzie model samochodu dopasowany do wymagań firmy.

    To kolejne z rzędu wyróżnienie w konkursie Creative Showcase organizowanym przez IAB dla BAN.pl. Wcześniej, w edycji Q3 2013, wyróżniona została kampania zrealizowana dla marki BMW.

    Zobacz wyróżnioną kreację.