Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2010-05-07 12:33:24
    Agora współwłaścicielem spółki Business Ad Network

     

    Agora została wspólnikiem Money.pl, obejmując połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network Sp. z o.o. (BAN) stworzonej przez Money.pl. BAN oferuje powierzchnie reklamowe w serwisach prezentujących jakościowe treści, w tym o tematyce ekonomicznej i biznesowej.

    - Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki - sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy. - powiedział Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl

    BAN działa na rynku reklamy internetowej od trzeciego kwartału 2009 r. Sieć obejmuje obecnie powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych Grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl, które łącznie docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników.*

    - Od początku wspieraliśmy BAN - serwisy Agory zostały szybko włączone do oferty sieci. Nasze obecne zaangażowanie jest wyrazem wiary w powodzenie tego projektu - mówi Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory odpowiedzialny za działalność Grupy w internecie.

    * real users, Megapanel PBI/Gemius, luty 2010.