Business Ad Network Aktualności

Aktualności

  • 2012-07-19 10:00:07
    Agora rozwija strategię monetyzacji swoich treści prasowych online

     

    Agora udostępni odpłatnie w internecie najważniejsze artykuły i materiały z „Gazety Wyborczej” i swoich czasopism w modelu Piano Media. To kolejny sposób płatnego udostępniania treści prasowych spółki w formie elektronicznej.

    Już wkrótce czytelnicy „Gazety Wyborczej” i sześciu czasopism Agory - „Poradnika Domowego”, „Czterech Kątów”, „Ładnego Domu”, „Magnolii”, „Logo” i „Kuchni” - uzyskają płatny dostęp do najważniejszych treści z tych tytułów w internecie. Dzięki systemowi płatności Piano Media czytelnicy wykupując jednorazową subskrypcję będą mogli czytać online treści prasowe Agory i innych wydawców.

    - Płatne udostępnianie jakościowych treści w internecie to popularyzujący się trend na świecie i w Polsce. Dlatego proponujemy kolejny wygodny system płatności za dostęp do naszych jakościowych treści prasowych w formie elektronicznej - niektórych już w momencie pojawienia się ich w wersji drukowanej - powiedział Michał Gwiazdowski, kierownik ds. Mediów Cyfrowych Agory.

    Agora rozpoczęła przygotowania do wdrożenia systemu płatności za treści Piano Media – w wybranych serwisach internetowych mediów spółki pojawił się moduł do rejestracji dla czytelników, którzy chcą mieć dostęp do publikowanych materiałów.

    Wdrożenie przez Agorę systemu płatności Piano Media jest jednym z elementów strategii monetyzacji jej treści udostępnianych w formie elektronicznej. Wcześniej spółka zaoferowała m.in. możliwość zakupu „Gazety Wyborczej” w wersji na Kindle'a, a użytkownicy internetu uzyskali płatny dostęp do tekstów z sobotniego „Magazynu Świątecznego” „Gazety Wyborczej”, które nie były dotychczas publikowane w sieci. Od lat można też korzystać z płatnego internetowego archiwum materiałów z „Gazety Wyborczej”.